Cumu a schiuma floreale danneghja u pianeta - è cumu rimpiazzalla

Mackenzie Nichols hè una scrittrice freelance specializata in nutizie di giardinaggiu è divertimentu. Hè specializata in a scrittura di nuove piante, tendenze di giardinaggiu, cunsiglii è trucchi di giardinaggiu, tendenze di divertimentu, dumande è risposte cù i dirigenti di l'industria di u divertimentu è di u giardinaggiu, è tendenze in a sucetà d'oghje. Hà più di 5 anni di sperienza in a scrittura d'articuli per publicazioni impurtanti.
Probabilmente avete digià vistu sti quadrati verdi, cunnisciuti cum'è schiuma di fiori o oasi, in arrangiamenti di fiori, è pudete ancu avè li aduprati voi stessi per mantene i fiori in u so postu. Ancu s'è a schiuma di fiori esiste dapoi decennii, studii scientifichi recenti anu dimustratu chì stu pruduttu pò esse dannusu per l'ambiente. In particulare, si scompone in microplastiche, chì ponu contaminà e fonti d'acqua è dannà a vita acquatica. Inoltre, a polvera schiumosa pò causà prublemi respiratori per e persone. Per queste ragioni, i principali eventi floreali cum'è u Chelsea Flower Show di a Royal Horticultural Society è u Slow Flower Summit si sò alluntanati da a schiuma di fiori. Invece, i fioristi si rivolgenu sempre di più à alternative di schiuma floreale per e so creazioni. Eccu perchè duvete fà ancu voi, è ciò chì pudete aduprà invece di l'arrangiamenti di fiori.
A schiuma floreale hè un materiale leggeru è assorbente chì pò esse piazzatu nantu à u fondu di i vasi è altri vasi per creà una basa per i disigni floreali. Rita Feldman, fundatrice di a Rete di Fiori Sostenibili di l'Australia, hà dettu: "Per un bellu pezzu, i fioristi è i cunsumatori anu cunsideratu sta schiuma verde fragile cum'è un pruduttu naturale".
I prudutti di schiuma verde ùn sò micca stati inventati à l'origine per l'arrangiamenti di fiori, ma Vernon Smithers di Smithers-Oasis li hà brevettati per questu usu in l'anni 1950. Feldmann dice chì Oasis Floral Foam hè diventata rapidamente pupulare trà i fioristi prufessiunali perchè hè "assai economica è assai faciule d'utilizà. Basta à taglialla, immergella in acqua è metteci u gambu". in i cuntenitori, questi cuntenitori saranu difficiuli da manighjà senza una basa solida per i fiori. "A so invenzione hà fattu chì l'arrangiamenti di fiori sianu assai accessibili à l'arrangiatori inesperti chì ùn pudianu micca fà stà i gambi induve vulianu", aghjusta.
Ancu s'è a schiuma di i fiori hè fatta da carcinogeni cunnisciuti cum'è a formaldeide, solu tracce di sti sustanzi chimichi tossichi fermanu in u pruduttu finitu. U prublema più grande cù a schiuma floreale hè ciò chì succede quandu a ghjittate. A schiuma ùn hè micca riciclabile, è mentre hè tecnicamente biodegradabile, in realtà si rompe in piccule particelle chjamate microplastiche chì ponu stà in l'ambiente per centinaie d'anni. I scientifichi sò sempre più preoccupati per i risichi per a salute di l'omu è di altri organismi posti da e microplastiche in l'aria è in l'acqua.
Per esempiu, un studiu di l'Università RMIT publicatu in u 2019 in Science of the Total Environment hà trovu per a prima volta chì i microplastici in a schiuma di i fiori affettanu a vita acquatica. I circadori anu trovu chì sti microplastici sò fisicamente è chimicamente dannosi per una varietà di spezie d'acqua dolce è marina chì ingeriscono e particelle.
Un altru studiu recente realizatu da scentifichi di a Hull York Medical School hà identificatu per a prima volta i microplastichi in i pulmoni umani. I risultati indicanu chì l'inalazione di microplastichi hè una fonte impurtante di esposizione. Oltre à a schiuma di fiori, i microplastichi presenti in l'aria si trovanu ancu in prudutti cum'è buttiglie, imballaggi, vestiti è cosmetici. Tuttavia, ùn hè chjaru esattamente cumu questi microplastichi affettanu l'omu è altri animali.
Finu à chì altre ricerche ùn prumessenu di fà più luce nantu à i periculi di a schiuma di i fiori è altre fonti di microplastiche, i fioristi cum'è Tobey Nelson di Tobey Nelson Events + Design, LLC sò preoccupati per l'inalazione di a polvera generata quandu si usa u pruduttu. Mentre Oasis incuragisce i fioristi à purtà maschere protettive quandu manipulanu i prudutti, parechji ùn a facenu micca. "Spergu solu chì in 10 o 15 anni ùn a chjaminu micca sindrome di u pulmone schiumosu o qualcosa cum'è i minatori anu a malatia di u pulmone neru", hà dettu Nelson.
Un smaltimentu currettu di a schiuma di i fiori pò fà assai per prevene l'inquinamentu di l'aria è di l'acqua da ancu più microplastiche. Feldmann nota chì in un'inchiesta di fioristi prufessiunali realizata da a Sustainable Floristry Network, u 72% di quelli chì utilizanu a schiuma di i fiori anu ammessu di ghjittà la in u scaricu dopu chì i fiori appassiscinu, è u 15% hà dettu ch'elli l'anu aghjunta à u so ortu è à a terra. Inoltre, "a schiuma floreale entra in l'ambiente naturale in una varietà di modi: intarrata cù bare, attraversu sistemi d'acqua in vasi, è mischiata cù fiori in sistemi di rifiuti verdi, giardini è compost", hà dettu Feldman.
Sè avete bisognu di riciclà a schiuma di fiori, l'esperti sò d'accordu chì hè assai megliu ghjittà la in una discarica chè ghjittà la in u scaricu o aghjunghje la à u compost o à i rifiuti di u giardinu. Feldman cunsiglia di versà l'acqua chì cuntene pezzi di schiuma di fiori, "versatela in un tissutu densu, cum'è una vechja federa, per catturà u più pezzi di schiuma pussibule".
I fioristi puderanu preferisce aduprà a schiuma floreale per via di a so familiarità è di a so cunvenienza, dice Nelson. "Iè, hè inconveniente di ricurdà si di una borsa di spesa riutilizzabile in vittura", dice ella. "Ma tutti avemu bisognu di alluntanassi da a mentalità di a cunvenienza è avè un futuru più sustenibile in u quale travagliemu un pocu di più è riducemu u nostru impattu nantu à u pianeta". Nelson hà aghjustatu chì parechji fioristi ùn si rendenu micca contu chì esistenu opzioni megliu.
Oasis stessa offre avà un pruduttu cumpletamente cumpostabile chjamatu TerraBrick. U novu pruduttu hè "fattu da fibre di coccu naturali, rinnuvevuli è vegetali è un legante cumpostabile". Cum'è Oasis Floral Foam, TerraBricks assorbe l'acqua per mantene i fiori umidi mantenendu l'allineamentu di u stelu di u fiore. I prudutti di fibra di coccu ponu tandu esse cumpostati in modu sicuru è aduprati in u giardinu. Un'altra nova variazione hè l'Oshun Pouch, creata in u 2020 da a CEO di New Age Floral Kirsten VanDyck. U saccu hè pienu di un materiale cumpostabile chì si gonfia in acqua è pò resiste ancu à u più grande spruzzu di bara, hà dettu VanDyck.
Ci sò parechji altri modi per sustene l'arrangiamenti floreali, cumprese e rane di fiori, e recinzioni di filu metallicu è e pietre decorative o perle in vasi. Oppure pudete esse creativi cù ciò chì avete à portata di manu, cum'è VanDyck hà dimustratu quandu hà cuncipitu u so primu disignu sustenibile per u Garden Club. "Invece di schiuma floreale, aghju tagliatu un'anguria à a mità è aghju piantatu un paru d'uccelli di paradisu". L'anguria ovviamente ùn durerà micca quant'è a schiuma floreale, ma questu hè u puntu. VanDyck dice chì hè ottima per un disignu chì duveria durà solu un ghjornu.
Cù sempre più alternative dispunibili è a cuscenza di l'effetti secundarii negativi di a schiuma di fiori, hè chjaru chì saltà nantu à u carru di #nofloralfoam hè una scelta ovvia. Forse hè per quessa, mentre l'industria di i fiori travaglia per migliurà a so sustenibilità generale, TJ McGrath di TJ McGrath Design crede chì "eliminà a schiuma floreale hè una priorità assoluta".


Data di publicazione: 03 di ferraghju 2023