E materie prime di u terrenu artificialesò principalmente polietilene (PE) è polipropilene (PP), è si pò ancu aduprà cloruru di polivinile è poliammide. E foglie sò dipinte di verde per imità l'erba naturale, è ci vole à aghjunghje assorbitori ultravioletti. Polietilene (PE): Si sente più dolce, è u so aspettu è e so prestazioni sportive sò più vicine à l'erba naturale, chì hè largamente accettata da l'utilizatori. Hè a materia prima più aduprata per a fibra d'erba artificiale nantu à u mercatu. Polipropilene (PP): A fibra d'erba hè più dura, generalmente adatta per campi da tennis, campi da ghjocu, piste o decorazioni. A resistenza à l'usura hè ligeramente peghju chè u polietilene. Nylon: Hè a prima materia prima per a fibra d'erba artificiale è appartene à a generazione difibra d'erba artificiale.
Struttura di u materiale U terrenu artificiale hè custituitu da 3 strati di materiali. U stratu di basa hè cumpostu da un stratu di terra cumpattata, un stratu di ghiaia è un stratu d'asfaltu o di cimentu. U stratu di basa deve esse solidu, micca deformatu, lisciu è impermeabile, vale à dì, un campu di cimentu generale. A causa di a grande superficia di u campu di hockey, u stratu di basa deve esse trattatu bè durante a custruzzione per impedisce l'affundamentu. Se si pone un stratu di cimentu, i giunti di dilatazione devenu esse tagliati dopu chì u cimentu hè induritu per impedisce a deformazione di l'espansione termica è e crepe. Sopra u stratu di basa ci hè un stratu tampone, di solitu fattu di gomma o plastica schiuma. A gomma hà un'elasticità moderata è un spessore di 3 ~ 5 mm. A plastica schiuma hè menu cara, ma hà una scarsa elasticità è un spessore di 5 ~ 10 mm. S'ellu hè troppu grossu, u pratu serà troppu dolce è faciule da cede; s'ellu hè troppu finu, mancherà di elasticità è ùn ghjucherà micca un rolu tampone. U stratu tampone deve esse fissatu fermamente à u stratu di basa, di solitu cù lattice biancu o colla. U terzu stratu, chì hè ancu u stratu superficiale, hè u stratu di terrenu. Sicondu a forma di a superficia di fabricazione, ci sò u terrenu erbosu lanuginosu, u terrenu erbosu di nylon ricciu circulare, u terrenu erbosu di fibra di polipropilene in forma di foglia è u terrenu erbosu permeabile tissutu cù filamenti di nylon. Stu stratu deve ancu esse incollatu à a gomma o à a plastica schiuma cù lattice. Durante a custruzzione, a colla deve esse applicata cumpletamente, pressata strettamente à volta, è ùn si ponu furmà rughe. À l'esteru, ci sò dui tipi cumuni di strati di terrenu erbosu: 1. E fibre in forma di foglia di u stratu di terrenu erbosu sò più fine, solu 1,2 ~ 1,5 mm; 2. E fibre di terrenu erbosu sò più spesse, 20 ~ 24 mm, è u quarzu hè pienu guasi finu à a cima di a fibra.
Prutezzione di l'ambiente
U polietilene, u cumpunente principale di u terrenu artificiale, hè un materiale micca biodegradabile. Dopu à 8 à 10 anni di invechjamentu è eliminazione, forma tunnellate di rifiuti polimerichi. In i paesi stranieri, hè generalmente riciclatu è degradatu da l'imprese, è dopu riciclatu è riutilizatu. In Cina, pò esse adupratu cum'è riempitore di fundazione per l'ingegneria stradale. Se u situ hè cambiatu per altri usi, u stratu di basa custruitu da asfaltu o béton deve esse eliminatu.
Vantaghji
U terrenu artificiale hà i vantaghji di un aspettu luminosu, verde tuttu l'annu, vividu, una bona prestazione di drenaggiu, una longa durata di serviziu è un bassu costu di manutenzione.
Prublemi durante a custruzzione:
1. A dimensione di marcatura ùn hè micca abbastanza precisa, è l'erba bianca ùn hè micca dritta.
2. A forza di a cintura di giunzione ùn hè micca abbastanza o a colla per u prato ùn hè micca aduprata, è u prato si alza.
3. A linea cumuna di u situ hè evidente,
4. A direzzione di l'alloghju di seta d'erba ùn hè micca urganizata regularmente, è si verifica a differenza di culore di riflessione di luce.
5. A superficia di u situ hè irregulare per via di l'iniezione irregulare di sabbia è di e particelle di gomma o di e rughe di u prato chì ùn sò state trattate in anticipu.
6. U situ hà un odore o una decolorazione, chì hè soprattuttu duvuta à a qualità di u riempitore.
I prublemi sopra menzionati chì sò propensi à accade durante u prucessu di custruzzione ponu esse evitati basta chì si presti un pocu d'attenzione è chì e procedure di custruzzione di u terrenu artificiale sianu seguitate strettamente.
Data di publicazione: 10 lugliu 2024