Cumu sceglie un prato artificiale ? Cumu mantene i prati artificiali ?
Cumu sceglie u prato artificiale
1. Osservate a forma di u filu d'erba:
Ci sò parechji tippi di seta d'erba, cum'è in forma di U, in forma di M, in forma di diamante, cù o senza steli, ecc. Più larga hè a larghezza di l'erba, più materiali sò aduprati. Sè u filu d'erba hè aghjuntu cù un stelu, indica chì u tipu verticale è a resistenza sò megliu. Benintesa, più altu hè u costu. U prezzu di stu tipu di prato hè di solitu abbastanza caru. U flussu consistente, lisciu è liberu di e fibre d'erba indica una bona elasticità è tenacità di e fibre d'erba.
2. Osservate u fondu è u spinu:
Sè u spinu di u prato hè neru è s'assumiglia un pocu à u linoleum, hè un adesivu universale di stirene butadiene; Sè hè verde è s'assumiglia à u cuoio, allora hè un adesivu di supportu SPU più di alta gamma. Sè u tessutu di basa è l'adesivu parenu relativamente spessi, generalmente indica chì ci sò parechji materiali aduprati, è a qualità hè relativamente bona. Sè parenu fini, a qualità hè relativamente scarsa. Sè u stratu adesivu nantu à u spinu hè distribuitu uniformemente in spessore, cù un culore consistente è senza perdite di culore primariu di seta d'erba, indica una bona qualità; Spessore irregulare, differenza di culore è perdite di culore primariu di seta d'erba indicanu una qualità relativamente scarsa.
3. Toccate l'erba di seta Sensazione:
Quandu a ghjente tocca l'erba, di solitu anu bisognu di verificà s'ella hè dolce o micca, s'ella hè comoda o micca, è sentenu chì un pratu dolce è comodu hè bonu. Ma in realtà, à u cuntrariu, un pratu dolce è comodu hè u peghju pratu. Ci vole à nutà chì in l'usu cutidianu, i prati sò calpestati cù i pedi è raramente entranu in cuntattu direttu cù a pelle. Solu e fibre d'erba dura sò forti è anu una grande resistenza è resistenza, è ùn cascanu micca facilmente o ùn si rompenu micca s'elle sò calpestate per un bellu pezzu. Hè assai faciule fà chì a seta di l'erba sia dolce, ma hè assai difficiule d'ottene una dritta è una alta elasticità, ciò chì richiede veramente alta tecnulugia è un costu elevatu.
4. Tirare a seta d'erba per vede a resistenza à u strappamentu:
A resistenza à a strappatura di i prati hè unu di l'indicatori tecnichi più impurtanti di i prati, chì pò esse misurata apprussimativamente tirendu i fili d'erba. Stringhjite un gruppu di fili d'erba cù e dite è tirateli fora cun forza. Quelli chì ùn ponu esse strappati affatto sò generalmente i migliori; Quelli sporadichi sò stati strappati, è a qualità hè ancu bona; Se più fili d'erba ponu esse strappati quandu a forza ùn hè micca forte, hè generalmente di scarsa qualità. U prato di supportu adesivo SPU ùn deve esse strappatu cumpletamente da adulti cù l'80% di a forza, mentre chì u stirene butadiene pò generalmente staccassi un pocu, chì hè a differenza di qualità più visibile trà i dui tipi di supportu adesivo.
5. Pruva di l'elasticità di a pressatura di u filu d'erba:
Pone u pratu pianu nantu à u tavulinu è appughjallu cù forza cù u palmu di a manu. Sè l'erba pò rimbalzà significativamente è ripristinà u so aspettu originale dopu avè liberatu u palmu, indica chì l'erba hà una bona elasticità è tenacità, è più hè evidente megliu hè a qualità; Appughjate forte u pratu cù un ughjettu pesante per uni pochi di ghjorni o più, è poi arieggiatelu à u sole per dui ghjorni per osservà a forza di a capacità di u pratu di ripristinà u so aspettu originale.
6. Sbucciate u spinu:
Pigliate u prato verticalmente cù e duie mani è strappate cù forza u spinu cum'è a carta. S'ellu ùn pò micca esse strappatu, hè sicuramente u megliu; Difficile à strappà, megliu; Facile à strappà, sicuramente micca bonu. In generale, l'adesivu SPU ùn pò guasi strappà sottu à 80% di forza in l'adulti; U gradu à u quale l'adesivu di stirene butadiene pò strappà hè ancu una differenza notevule trà i dui tipi d'adesivu.

Punti à tene in contu quandu si sceglie u terrenu artificiale
1. Materie prime
E materie prime per i prati artificiali sò principalmente polietilene (PE), polipropilene (PP) è nylon (PA).
1. Polietilene (PE): Hà una maggiore efficacia in termini di costi, una sensazione più morbida è un aspettu è prestazioni sportive più simili à l'erba naturale. Hè largamente accettatu da l'utilizatori è hè attualmente a materia prima di fibra d'erba artificiale più aduprata in u mercatu.
2. Polipropilene (PP): A fibra d'erba hè relativamente dura, è a fibra simplice hè generalmente adatta per l'usu in campi da tennis, parchi ghjochi, piste o decorazioni. A so resistenza à l'usura hè ligeramente peghju chè u polietilene.
3. Nylon: hè a prima materia prima di fibra d'erba artificiale è u megliu materiale di prato artificiale, appartenendu à a prima generazione di fibre d'erba artificiale. U prato artificiale in nylon hè largamente utilizatu in i paesi sviluppati cum'è i Stati Uniti, ma in Cina, a quotazione hè relativamente alta è a maiò parte di i clienti ùn ponu micca accettà la.
2, In fondu
1. Fondu in PP di lana sulfurata tessutu: Durevole, cù una bona prestazione anticorrosione, una bona adesione à a colla è à u filu d'erba, faciule da fissà, è à un prezzu trè volte più altu ch'è i pezzi tessuti in PP.
2. Fondu tissutu in PP: prestazioni medie cù forza di legame debule. Fondu Qianwei in vetru (fondu à griglia): L'usu di materiali cum'è a fibra di vetru hè utile per aumentà a forza di u fondu è a forza di legame di e fibre d'erba.

Data di publicazione: 17 di maghju 2023