À prima vista, u terrenu artificiale ùn pare micca esse assai sfarente da u prato naturale, ma in realtà, ciò chì ci vole veramente à distingue hè a prestazione specifica di i dui, chì hè ancu u puntu di partenza per a nascita dierba artificialeOghje ghjornu, cù l'avanzamentu cuntinuu di a tecnulugia in questu duminiu, a ghjente presta sempre più attenzione à e prestazioni attuali di u terrenu artificiale. I fattori impurtanti per l'utilizatori chì si esercitanu o ghjocanu nantu à questu sò s'ellu hè sicuru è cunfortu. Produttore di terrenu artificiale DYG, sicurezza, salute è cunfortu sò l'ubbiettivi di a nostra pruduzzione; è per l'atleti, in più di questi dui punti Inoltre, e prestazioni sportive sò altrettantu impurtanti.
In particulare, ci sò i seguenti punti:
1. Cunfortu
Più dolce hèerba artificialeA fibra hè, più hè vicina à l'erba naturale, più hè comoda, è à u listessu tempu, u fattore di risicu di u sport hè riduttu.
2. Sicurezza
Cumpresi graffi è brusgiature causate da l'eserciziu fisicu è metalli pesanti eccessivi; u primu hà un impattu visuale nantu à a sicurezza di l'utente, mentre chì u secondu, se superatu, serà assai dannusu per a salute di l'utente è l'ambiente. I laboratori di prova europei anu standard assai severi per u cuntenutu di metalli pesanti. Tutti i prati sportivi prudutti da DYG anu passatu e certificazioni UE pertinenti è rispondenu à tutti l'indicatori. , In cuntrastu, a maiò parte di i valori di rilevazione di i laboratori di prova naziunali per u cuntenutu di metalli pesanti sò troppu larghi.
I requisiti per u terrenu artificiale chì rispetta i standard di l'UE sò:
a. U rotulu di a palla
b. U rimbalzu di a palla angulare, cumpresu l'angulu
c. A capacità d'assorbimentu di scossa di u situ
d. Deformazione longitudinale di u situ
e. Prestazione di resilienza di u situ
Cù u miglioramentu crescente di a tecnulugia di pruduzzione, u rendiment dierba artificialediventerà megliu è più vicinu à u prato naturale, cusì serà sempre più largamente adupratu.
Data di publicazione: 27 di marzu di u 2024