In a vita muderna, a qualità di vita di e persone hè sempre più alta, cù sempre più esigenze. A ricerca di u cunfortu è di i rituali hè diventata sempre più nurmalizzata.
Cum'è un pruduttu necessariu per migliurà u stile di vita di a casa, i fiori sò stati introdutti in u sistema di decorazione dolce di a casa, chì hè assai benvenutu da u publicu è aghjusta un sensu di bellezza è calore à a vita. In a scelta di i fiori di casa, in più di i fiori freschi tagliati, sempre più persone cumincianu à accettà l'arte di i fiori simulati.
In tempi antichi, i fiori simulati eranu un simbulu di statutu. Sicondu a legenda, a concubina preferita di l'imperatore Xuanzong di a dinastia Tang, Yang Guifei, avia una cicatrice nantu à e basette sinistre. Ogni ghjornu, e cameriere di palazzu eranu tenute à coglie fiori è à purtalli nantu à e so basette. Tuttavia, d'invernu, i fiori appassivanu è si appassivanu. Una cameriera di palazzu facia fiori da coste è seta per rigalalli à Yang Guifei.
Più tardi, stu "fiore di cappellu" si hè spartu trà a ghjente è s'hè sviluppatu pianu pianu in un stile unicu di "fiore di simulazione" artigianale. Più tardi, i fiori simulati sò stati introdutti in Europa è chjamati fiore di seta. A seta significava à l'origine seta è era cunnisciuta cum'è "oru dolce". Pò esse cunsiderata cum'è u preziosu è u statutu di i fiori simulati. Oghje, i fiori simulati sò diventati più internaziunali è sò entrati in ogni casa.
Data di publicazione: 27 di marzu di u 2023