Principii di usu è mantenimentu successivi di u terrenu artificiale

Principiu 1 per l'usu è a manutenzione successivi di u prato artificiale: hè necessariu mantene u prato artificiale pulitu.

In circustanze nurmali, tutti i tipi di polvere in l'aria ùn anu micca bisognu di esse puliti deliberatamente, è a pioggia naturale pò ghjucà u rolu di lavaggio. Tuttavia, cum'è un terrenu sportivu, un tale statu ideale hè raru, dunque hè necessariu pulisce tutti i tipi di residui nantu à u terrenu in tempu, cum'è pelle, scarti di carta, melone è bevande di frutta è cusì. I rifiuti ligeri ponu esse risolti cù un aspiratore, è quelli più grandi ponu esse rimossi cù una spazzola, mentre chì u trattamentu di e macchie deve aduprà l'agente liquidu di u cumpunente currispundente è lavallu cù acqua rapidamente, ma ùn aduprate micca u detergente à vuluntà.

Principiu 2 per l'usu è a manutenzione successivi di u prato artificiale: i fuochi d'artificiu causeranu danni à u terrenu è potenziali periculi per a sicurezza.

Ancu s'è a maiò parte di i prati artificiali anu avà una funzione ignifuga, hè inevitabile di scuntrà siti di bassa qualità cù scarse prestazioni è periculi di sicurezza nascosti. Inoltre, ancu s'è u pratu artificiale ùn brusgiarà micca quandu hè espostu à a fonte di u focu, ùn ci hè dubbitu chì l'alta temperatura, in particulare u focu apertu, scioglierà a seta di l'erba è causerà danni à u situ.

Principiu 3 per l'usu è a manutenzione successivi di u prato artificiale: a pressione per unità di superficie deve esse cuntrullata.

I veiculi ùn sò micca autorizati à passà nantu à u pratu artificiale, è u parcheghju è l'accumulazione di merci ùn sò micca permessi. Ancu s'è u pratu artificiale hà a so propria verticalità è resistenza, schiaccerà a seta di l'erba s'ellu hè troppu pesante o troppu longu. U campu di pratu artificiale ùn pò micca fà sporti chì richiedenu l'usu di equipaggiamenti sportivi affilati cum'è u giavellottu. E scarpe cù tacchi longhi ùn ponu esse purtate in e partite di football. E scarpe cù tacchi tondi è tacchi rotti ponu esse aduprate invece, è e scarpe cù tacchi alti ùn sò micca autorizate à entre in u campu.

Principiu 4 per l'usu è a manutenzione successivi di u prato artificiale: cuntrullà a frequenza d'usu.

Ancu s'è u pratu artificiale pò esse adupratu cù alta frequenza, ùn pò micca suppurtà sporti d'alta intensità indefinitamente. Sicondu l'usu, soprattuttu dopu à sporti intensi, u locu hà sempre bisognu di un certu tempu di riposu. Per esempiu, u campu di football mediu di pratu artificiale ùn deve micca avè più di quattru partite ufficiali à settimana.

Seguità ste precauzioni in l'usu cutidianu ùn pò micca solu mantene a funzione sportiva di u prato artificiale in un statu megliu, ma ancu migliurà a so durata di vita. Inoltre, quandu a frequenza d'usu hè bassa, u situ pò esse ispezionatu in tuttu. Ancu s'è a maiò parte di i danni incontrati sò chjuchi, una riparazione puntuale pò impedisce chì u prublema si espanda.


Data di publicazione: 03 di marzu di u 2022