sbarrazzassi di u disordine
Quandu si trovanu inquinanti più grossi cum'è foglie, carta è mozziconi di sigaretta nantu à u prato, devenu esse puliti in tempu. Pudete aduprà un soffiatore convenientu per pulisceli rapidamente. Inoltre, i bordi è e zone esterne dierba artificialedevenu esse ispezionati regularmente per impedisce a crescita di muschio. Una volta chì si trovanu segni di crescita di e piante, aduprate una manguera à alta pressione per rimuoverli.
Eliminate l'uggetti affilati
Per u terrenu artificiale, i contaminanti i più distruttivi sò l'uggetti taglienti, cum'è e petre, u vetru rottu, l'uggetti metallichi, ecc. Stu contaminante deve esse eliminatu immediatamente. Inoltre, a gomma da masticà è l'adesivi sò ancu estremamente dannosi pererba artificialeè pò esse trattatu cù metudi di raffreddamentu.
Eliminate e macchie
In generale, a pulizia regulare pò caccià a maiò parte di e macchie. E macchie d'oliu più serie ponu esse pulite cù un stracciu imbevutu di solvente di petroliu. E macchie "simili à l'acqua" cum'è suchju, latte, ghjacciu è macchie di sangue ponu esse prima strofinate cù acqua saponata. Poi sciacquate accuratamente cù acqua; u lucidu di scarpe, l'oliu di crema solare, l'oliu di penna à sfera, ecc. ponu esse puliti cù una spugna immersa in percloretilene, è poi asciugati cù un asciugamanu cù un forte putere di adsorbimentu; per e macchie cum'è paraffina, asfaltu è asfaltu, basta à pulisce bè o aduprà una spugna Basta à immergerla in percloretilene è pulisce; pitture, rivestimenti, ecc. ponu esse puliti cù trementina o sverniciatore; e macchie di funghi o muffa ponu esse eliminate cù acqua di perossidu d'idrogenu à l'1%. Dopu avè asciugatu, immergeteli accuratamente in acqua per caccià li.
Data di publicazione: 26 di ferraghju 2024