Credu chì tutti volenu campà in un ambiente pienu di verde, è a cultura di piante verdi naturali richiede più cundizioni è costi. Dunque, assai persone rivolgenu a so attenzione à e piante verdi artificiali è compranu qualchi fiori finti èpiante verdi finteper decorà l'internu. , cumminatu cù uni pochi di vasi di piante verdi vere, per creà una scena verde piena di primavera. I pruprietarii cù tetti penseranu à u verde di u tettu è à u turf artificiale. Allora, chì sò i vantaghji di u verde di u turf artificiale nantu à u tettu? Certi pruprietarii ùn ponu micca sapè ancu, allora lasciami fà una introduzione dettagliata.
Megliu sicuritàU terrenu artificiale per u verde di u tettu hè megliu in termini di sicurezza. Duvete sapè chì piantà u terrenu naturale richiede l'aghjunta di terra. Calculatu in basa à 10 centimetri di terra, u pesu per metru quadru deve ghjunghje à circa 10 chilogrammi. In questu modu, u tettu hà bisognu di una capacità portante più grande. Iè, è una grande capacità portante à longu andà pò facilmente purtà à a deformazione strutturale di a casa, presentendu risichi per a sicurezza. Serà ancu più periculosu s'ellu ci hè un terremotu. Dunque, u paese hà esigenze elevate per u verde naturale di i tetti. I pruprietarii devenu passà per una stretta appruvazione, chì hè relativamente più problematica. Per ragioni di sicurezza, hè più apprupriatu dimette u terrenu artificialeSottu à i stessi parametri di dati, a capacità portante hè menu di a mità di quella di u prato naturale.
Mantene un bon ambiente di vita asciuttuCum'è tutti sapemu, i prati naturali anu bisognu d'acqua per cresce, è i pruprietarii anu bisognu d'innaffià i so prati spessu. Cù u tempu, l'acqua pò entre facilmente in u tettu internu, chì diventerà neru è ammuffitu, affettendu cusì a bellezza di u spaziu internu. Inoltre, un ambiente di vita umitu pò facilmente causà malatie fisiche à i pruprietarii, chì si pò dì chì anu parechji svantaghji. U terrenu artificiale hè diversu. Quandu hè pusatu, saranu lasciati picculi buchi per u drenaggiu, affinchì l'acqua di pioggia ùn si accumuli micca quandu piove è a stanza resti asciutta.Ùn ci hè bisognu di preoccupassi di l'infestazione di parassitiAncu s'è i prati naturali ponu liberà ossigenu per via di a fotosintesi, sò ancu propensi à ripruduce insetti è furmicule, frà i quali e furmicule ponu corrode a struttura principale di a casa, causendu danni à a resistenza di a casa è presentendu risichi più grandi per a sicurezza. E zanzare ponu morde e persone, ciò chì hè dannusu per a salute di e persone. I prati naturali sò diffirenti. Ùn riproducenu micca parassiti cum'è e zanzare. Sò rispettosi di l'ambiente, sicuri, micca tossichi è innocui. Inoltre, u prato artificiale per u verde di u tettu hà ancu e caratteristiche di un bassu costu di manutenzione. Ùn ci hè bisognu di fertilizazione, irrigazione, rimozione di insetti, ecc. Basta una pulizia simplice ogni tantu. U costu di manutenzione hè praticamente zero. Inoltre, pò esse adupratu regularmente tuttu l'annu. verde.
Data di publicazione: 07 d'aprile 2024