6 Ragioni Perchè u Turf Artificiale hè Bonu per l'Ambiente

1. Cunsumu d'acqua riduttu

Per quelli chì campanu in e zone di u paese affettate da a siccità, cum'è San Diego è a California Meridionale,cuncepimentu di paisaghji sustenibilitene in mente l'usu di l'acqua. U pratu artificiale richiede poca o nisuna irrigazione, fora di u risciacquu occasionale per sbarrazzassi di a terra è di i detriti. U pratu riduce ancu u sprecu eccessivu d'acqua da i sistemi di irrigazione temporizzati chì funzionanu ch'elli sianu necessarii o micca.

Un cunsumu riduttu di l'acqua ùn hè micca solu bonu per l'ambiente, ma ancu bonu per quelli chì anu un budget limitatu. In e zone cù scarsità d'acqua, u cunsumu di l'acqua pò diventà caru. Riducete significativamente e vostre fatture d'acqua rimpiazzendu un prato naturale cù un prato artificiale.

127

2. Nisun pruduttu chimicu

A manutenzione regulare di un prato naturale significa spessu l'usu di prudutti chimichi aggressivi cum'è pesticidi è erbicidi per mantene quellu prato liberu da parassiti invasivi. Sè avete animali domestici o zitelli in casa, duvete esse particularmente attenti à leghje l'etichette di sti prudutti, postu chì parechji di elli ponu esse tossichi quandu sò esposti à a pelle o quandu sò ingeriti. Sti prudutti chimichi ponu ancu esse dannosi s'elli filtranu in e fonti d'acqua lucali, una cunsiderazione impurtante per quelli chì si trovanu in zone siccate.

I prudutti chimichi ùn sò micca qualcosa di chì avete bisognu di preoccupassi cù u pratu artificiale. Ùn avete micca bisognu di una applicazione regulare di pesticidi, erbicidi, ancu fertilizanti perchè u vostru pratu sinteticu ùn hà micca bisognu di esse senza parassiti è erbacce per "cresce". Sembrerà bellu per l'anni à vene cù una manutenzione limitata è senza prudutti chimichi.

Sè avete avutu un prublema cù l'erbacce in u vostru prato naturale prima di stallà u vostru turf artificiale, hè pussibule chì qualchì una possa spuntà di tantu in tantu. Una barriera antierbaccia hè una suluzione simplice chì mantene u vostru prato senza erbacce senza a necessità di spray chimichi supplementari è applicazioni di erbicidi.

128

3. Rifiuti di discarica ridotti

I resti di u giardinu chì ùn sò micca cumpostati, l'attrezzatura di mantenimentu di u prato chì ùn funziona più, è i sacchetti di plastica per i prudutti di cura di u prato sò solu un picculu campione di l'articuli chì occupanu spaziu in a discarica lucale. Sè vo campate in California, sapete chì a riduzione di i rifiuti hè una parte impurtante di l'agenda di u statu per cumbatte u cambiamentu climaticu è affrontà i rifiuti inutili. Un prato artificiale installatu per un usu finu à decennii hè un modu per fà questu.

Sè avete ereditatu un pratu artificiale chì hà bisognu di esse rimpiazzatu, parlate cù i vostri esperti lucali di u terrenu per riciclà u vostru terrenu invece di ghjittà lu. Spessu, un pratu artificiale o almenu parti di questu pò esse riciclatu, riducendu a vostra dipendenza da a discarica.

129

4. Nisun equipamentu chì inquina l'aria

Sicondu l'Agenzia di Prutezzione Ambientale di i Stati Uniti, i tosaerba è altri equipaghji di mantenimentu di u pratu cum'è i tagliasiepi è i bordatori sò una fonte maiò di emissioni di inquinanti atmosferichi in tuttu u paese. Più grande hè u vostru pratu naturale, più emissioni hè prubabile chì liberate in l'aria. Questu ùn solu provoca un aumentu di inquinanti atmosferichi lucali, ma vi mette ancu à risicu di esposizione à particelle dannose, soprattuttu s'è vo site quellu chì face u travagliu di u giardinu.

L'installazione di un prato artificiale riduce a vostra propria esposizione à i pollutanti è mantene l'emissioni innecessarie fora di l'atmosfera. Hè un modu faciule per riduce a vostra impronta di carbone è mantene bassi i costi di manutenzione è di carburante.

130

5. Inquinamentu acusticu riduttu

Tutti l'equipaggiamenti chì avemu appena discrittu è chì cuntribuiscenu à l'inquinamentu atmosfericu cuntribuiscenu ancu à l'inquinamentu acusticu. Questu pò ùn sembrà micca un grande prublema in u grande schema di e cose, ma sapemu chì i vostri vicini apprezzeranu una falciatrice in menu a dumenica mattina.

Ancu più impurtante, farete un favore à a fauna lucale. L'inquinamentu acusticu ùn hè micca solu stressante per e pupulazioni lucali di fauna salvatica, ma pò rende difficiule per elli a sopravvivenza. L'animali ponu mancà impurtanti segnali d'accoppiamentu o d'avvertimentu, o perde i sensi acustici necessarii per a caccia o a migrazione. Quella falciatrice pò fà più male di ciò chì pensate, è ancu affettà a biodiversità in a vostra cumunità.

131

6. Materiali riciclati

Certi sustenitori di i prati naturali si preoccupanu di l'effetti ambientali di i plastichi utilizati in certi materiali di turf. A bona nutizia hè chì parechji prudutti di turf sò fatti cù materiali riciclati è ponu esse riciclati una volta chì sò pronti per esse rimpiazzati.

Nota à parte: u pratu artificiale pò durà da 10 à 20 anni cù una manutenzione ligera. Dipende da cumu hè adupratu, l'esposizione à l'elementi è a cura basica. Un pratu artificiale espostu à un usu cutidianu è pesante duveria durà ancu per l'anni à vene.

L'usu di materiali riciclati face di u terrenu turf l'opzione intelligente per i cumpratori ecologichi chì volenu piglià decisioni in casa soia o in a so attività chì sò rispettose di l'ambiente.

124

7. Restate verdi cù u turf artificiale

U turf ùn hè micca solu una scelta rispettosa di l'ambiente. Hè una decisione di paisaghjisimu chì serà bella cum'è u ghjornu chì hè stata stallata per parechji anni dopu. Pigliate a decisione verde è sceglite u turf artificiale per u vostru prossimu prughjettu di paisaghjisimu.

Cercate esperti di erba artificiale in a zona di San Diego? Sceglite DYG turf, i prufessiunali di a Cina quandu si tratta digiardini ecologichiPudemu travaglià cun voi nantu à u disignu di u giardinu di i vostri sogni è vene cun un pianu di prato sinteticu chì riducerà a vostra impronta di carbone è serà bellu mentre u fate.

 


Data di publicazione: 12 di marzu di u 2025